«

»

kwi 28

Magia zaufania w biznesie

Wróćmy do tego, jak ważna jest wiarygodność. Powtórzmy ? jest ona
kluczowym elementem sukcesu każdego biznesowego przedsięwzięcia.
Musisz stworzyć zaufanie i wiarygodność swojego biznesu.

Budowanie zaufania i wiarygodności oferowanych przez Ciebie produktów
i usług to będzie jedno z Twych absolutnie najważniejszych zadań. Praca
nad tym będzie trwała tak długo, jak Twój biznes, i nie możesz tu
szczędzić czasu, ani energii.
Czemu więc nie zadać sobie wysiłku, by także używana przez Ciebie
witryna pracowała nad tym równie energicznie i skutecznie, jak Ty?
Przyjrzyjmy się zatem tym elementom, które można wbudować w dobrze
zaprojektowaną witrynę, po to, by skutecznie zwiększały w oczach
potencjalnych klientów wiarygodność Twego biznesu.

Zaoferuj gwarancję
W zadaniu budowaniu wiarygodności w Internecie nic nie zastąpi solidnej,
wiarygodnej gwarancji. Może Ci być w to trudno uwierzyć, ale dla wielu
ludzi kupowanie w sieci to wciąż terytorium nieznane i dość
przerażające. Twoim zadaniem, jako właściciela biznesu, jest tych ludzi
uspokoić. Metodą osiągnięcia tego celu jest zaoferowanie klientowi
bezwarunkowej, stuprocentowej gwarancji zwrotu pieniędzy. Biorąc na
siebie całe ryzyko, zdobędziesz w oczach większości potencjalnych
klientów natychmiastowe punkty za wiarygodność.

Zamieść dane kontaktowe
Nawet najlepsza gwarancja nie da Ci wiarygodności, jeśli potencjalny
klient nie będzie mógł się z Tobą skontaktować. Zamieść zatem na swojej
witrynie dokładne i dobrze widoczne dane kontaktowe. Zaoferuj tyle
możliwości kontaktu, ile to tylko możliwe ? nie zadowalaj się linkiem z
adresem email. Aby zdobyć maksymalną wiarygodność umieść na witrynie
swój kompletny adres pocztowy, numer telefonu (najlepiej bezpłatny),
oraz adresy email, i/lub formularz kontaktowy.

Zamieść nieco informacji o sobie
Osobista znajomość to jedno z najskuteczniejszych narzędzi w tworzeniu
wiarygodności. Jak jednak mógłbyś stworzyć znajomość w bezosobowym,
pozbawionym twarzy medium, jakim jest Internet? Proste ? powiedz
ludziom trochę o sobie. Umieść w swej witrynie specjalną stronę
opisującą w skrócie kim jesteś. Zadbaj o to, by były tam zarówno
osobiste dane, jak i Twoje zawodowe referencje. Umieść na tej stronie
swoje zdjęcie, aby ludzie mogli skojarzyć twarz z Twoim imieniem. Jeśli
uda Ci się stworzyć pewną znajomość, podniesiesz zaufanie do swojej
osoby na nowy, wyższy poziom, to zaś z kolei wpłynie na zaufanie do
reprezentowanego przez Ciebie produktu.
Zdjęcie właściciela witryny/biznesu na głównej stronie wedle niektórych
badań potrafi nawet czterokrotnie zwiększyć sprzedaż. Nie chodzi tu
oczywiście o zaspokajanie własnej próżności, tylko o danie biznesowi
?ludzkiej twarzy?, plus branie na siebie odpowiedzialności za wszystko,
co mówisz i oferujesz.

Permalink do tego artykułu: http://justynaolowniuk.pl/magia-zaufania-w-biznesie

Dodaj komentarz

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com