«

»

mar 31

Pierwsze spotkanie z sercem biznesu.

W tym wpisie drogi czytelniku, chcę Ci przedstawić główny imperatyw biznesu. To jest efektywna forma marketingu, która trafia prosto w sam środek umysłu klientów i przygotowuje ich do zakupienia Twoich produktów, usług czy pomysłów. Pomysłem tym jest oferta nie do odrzucenia. To jest serce biznesu.

Sercem każdego interesu, jest coś, co istniało w chwili, gdy ludzie zaczęli dokonywać najbardziej podstawowych transakcji między sobą. Gdy jeden jaskiniowiec wymienił skórę mamuta na nową maczugę. Od zarania dziejów cały biznes daje się sprowadzić do jednej rzeczy. ” Oferty- coś za coś” Interes nie może się rozwijać, a praktycznie nie może się nawet zacząć, póki nie zostanie złożona oferta. A więc główny imperatyw brzmi następująco: złóż ofertę nie do odrzucenia- to tworząca tożsamość oferta, będąca istotą produktu, usługi lub firmy, w której oczekiwany zysk jest wyrażany tak jasno i sprawnie, że natychmiast staje się oczywiste, że tylko głupiec mógłby ją odrzucić .

W procesie sprzedaży zachodzi niewypowiedziany dialog wewnętrzny. Bardzo specyficzna forma takiego dialogu zachodzi w chwili, w której człowiek decyduje o jakimkolwiek zakupie. Jeżeli nie odniesiesz się do poziomu komfortu klienta, praca sprzedawcy stanie się znacznie trudniejsza.

Tak więc rozumiejąc, że istnieje coś takiego jak niewypowiedziany dialog wewnętrzny, musisz złożyć ofertę, która odpowiada na Cztery Wielkie Pytania. A to z kolei stanowi niewypowiedziany dialog wewnętrzny dotyczący Twojej sprzedaży.

A oto dwa pierwsze pytania:

1. Co próbujesz mi sprzedać?

2. Za ile?

W akcie komunikacji musisz zapewnić niewypowiedziany dialog wewnętrzny, zgodnie z którym oferujesz towar o przyzwoitej jakości za rozsądną cenę.

Prawdziwy mistrz, czyli człowiek potrafiący przedstawić wartościową ofertę, zaskoczy klienta raz, a następnie będzie zaskakiwała go za każdym razem, i ostatecznie zyska na tym zarówno kupujący, jak i sprzedawca. W taki własnie sposób osiąga się milionowe i miliardowe zyski. Kiedy już oferta zostanie złożona w umyśle klienta pozostają dwa pytania do których zawsze należy się odnieść.

3. Dlaczego mam Ci wierzyć?

czasami oferty wydają się niesamowicie korzystne, ale właśnie w tym tkwi problem- są zbyt dobre, by mogły być prawdziwe. Oferta zostanie zaakceptowana wyłącznie wtedy, gdy będzie poparta zaufaniem.

4. Co z tego będę mieć?

Kiedy człowiek pyta: „Co z tego będę mieć?” Stara się zrozumieć, jaki otrzyma zysk. Ludzie kupują produkty, ale w rzeczywistości pragną „zysków”. Ludzie podejmują decyzję, opierając się na emocjach i uzasadniając je za pomocą logiki”. To powiedzenie zastosuj to do czterech pytań. Pierwsze trzy odnoszą się do rozsądku kupującego, zaś ostatnie do jego emocji.

Permalink do tego artykułu: http://justynaolowniuk.pl/pierwsze-spotkanie-z-sercem-biznesu

Dodaj komentarz

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com